Wednesday, May 07, 2008

离开你以后

离开你,我多了很多朋友的关怀。
离开你,我生病了会自己去看医生。
离开你,我出门不再丢三落四。
离开你,我变得更会认路。
离开你,我更懂得珍惜和家人相处的时间。
离开你,我学会自己安排假日的节目。

那时候,我曾经告诉你,我们在不在一起也没有分别,原来我是错的。我还在学习如何一个人生活,你说过我是很独立的女生,希望你也可以努力,更疼爱自己。伤害已够多了,我们不要比赛难过好吗?

3 comments:

琦筠Eugene李 said...

its totally different life ga!
it doesnt mean tat 2 ppl together u cannot be indepedent.
but life withou a partner need to be trained.
though we have partner we also should learn this so tat one day he/she left us, i stil can live without him happily!

Tammy said...

yeah, tat's y it's important to be independent. But some guy will tend to say a girl is egoistic while she is independent..

Set kian said...

maybe you forgot to say,
after leave,
you know more about love.....
you also gain a fren who know you very well....
its good when you think its good!!